img

Всички полудяха по израелската диета – само ядеш и слабееш!

/
/
/
240 Views
loading...
В интернет съществуват много различни режими на хранене и диети. Не всички обаче са ефективни или се отразяват добре на здравето.

Хранителният режим който ще ви представим днес е доказано ефективен.

С него не е нужно да се подлагате на лишения и да гладувате, нужно е просто да бъдете постоянни и да спазвате правилата.

Израелска диета като дългосрочно хранене с цел загуба на тегло:

Риба: може да се съчетава единствено със зелени зеленчуци.

Сирене, яйца, месо: комбинират се със зелени зеленчуци, но никога с кисели плодове, нишестени продукти или мляко.

Мляко: то не се комбинира с нищо! Мазнините не бива да се изключват съвсем, но пък и не бива да се съчетават с нищо друго, освен със зърнени култури. Позволени са и зелени зеленчуци.

Зелени зеленчуци: Ако ще се набляга на тях или ще се използват във вид на основно хранене, могат да се съчетаят с нишесте и протеини.

Киселинни плодове: или се приемат отделно или с хляб, житни растения, протеини.

Спазвайки този прост хранителен режим може да свалите 5-6 килограма в рамките на месец./Zdrave.to

Коментирай чрез Фейсбук
 

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Следете ни във Facebook
error: Кражбата на материали от Trg.bg е забранена!