img

Упражнения за разтягане, които ще ви спасят от болките в гърба

/
/
/
940 Views
loading...

Повечето хора, които по 8 часа на ден, а може би и повече, седят пред компютър, страдат от болки в тялото, най-вече в гърба.

Поради тази причина, някои големи компании правят кътове за отдих, за да могат служителите да бъдат по-продуктивни и да нямат здравословни проблеми.

Но това е рядкост и служителите в повечето компании нямат много време да се отпуснат, така че проблемите в гърба просто се увеличават. Не трябва да позволявате това да се случва и е добре да предприемете нещо.

Има няколко кратки едноминутни упражнения, които ще ви помогнат да разтегнете и заздравите гърба си.

Мято: всяка плоска, твърда повърхност, най-добре под
Продължителност: 1 минута за всяко упражнение
Период: сутрин, следобед или вечер
Редовност: всеки ден
Укрепване и разтягане на гръбначния стълб и на целия гръб

Упражнение 1

Постепенно накланяйте двете колена на едната страна и завъртете главата си към противоположната страна. Не движете раменете си, а ръцете ви да са широко изправени на пода.

Останете в това положение за 10 секунди, след това направете същото на другата страна. Повторете 4 пъти.

Упражнение 2

Легнете с изправен гръб, след това сгънете десния си крак и го завъртете наляво.

В същото време завъртете другия крак, докато коляното докосне земята и завъртете главата на обратната страна. Не движете раменете си отново, след това се обърнете на другата страна. Повторете 10 пъти.

Упражнение 3

Бавно сгънете краката си в коленете и ги вдигнете към гърдите си, единия, след това другия крак. В същото време сложете ръцете си зад главата си и се завъртете към страната, на която сгъвате крака.

Повторете 20 пъти без спиране. Заякване и разтягане на средната част на гърба

Упражнение 1

Застанете на коленете си, подпирайки се на ръцете си, извийте гърба нагоре, след това надолу като котка.

Останете в тази позиция 15-30 секунди и повторете 2 пъти.

Упражнение 2

Отново застанете в поза на котка и след това изправете гърба си, като едновременно изпънете десния си крак и лявата ръка напред.

Върнете се в стартова позиция и след това повторете същото с левия си крак и с дясната си ръка. Повторете движенията 10 пъти, но без да бързате. За разтягане на долната част на гърба


Легнете с изправен гръб и редувайте повдигане на краката си, свити в коляното, после ги върнете в изправено положение, но не ги докосвайте до земята. Повторете 10 пъти, без да бързате.

Коментирай чрез Фейсбук
 

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Следете ни във Facebook
error: Кражбата на материали от Trg.bg е забранена!