img

Упражнения за разтягане, които ще ви спасят от болките в гърба

/
/
/
1586 Views

Повечето хора, които по 8 часа на ден, а може би и повече, седят пред компютър, страдат от болки в тялото, най-вече в гърба.

Поради тази причина, някои големи компании правят кътове за отдих, за да могат служителите да бъдат по-продуктивни и да нямат здравословни проблеми.

Но това е рядкост и служителите в повечето компании нямат много време да се отпуснат, така че проблемите в гърба просто се увеличават. Не трябва да позволявате това да се случва и е добре да предприемете нещо.

Има няколко кратки едноминутни упражнения, които ще ви помогнат да разтегнете и заздравите гърба си.

Мято: всяка плоска, твърда повърхност, най-добре под
Продължителност: 1 минута за всяко упражнение
Период: сутрин, следобед или вечер
Редовност: всеки ден
Укрепване и разтягане на гръбначния стълб и на целия гръб

Упражнение 1

Постепенно накланяйте двете колена на едната страна и завъртете главата си към противоположната страна. Не движете раменете си, а ръцете ви да са широко изправени на пода.

Останете в това положение за 10 секунди, след това направете същото на другата страна. Повторете 4 пъти.

Упражнение 2

Легнете с изправен гръб, след това сгънете десния си крак и го завъртете наляво.

В същото време завъртете другия крак, докато коляното докосне земята и завъртете главата на обратната страна. Не движете раменете си отново, след това се обърнете на другата страна. Повторете 10 пъти.

Упражнение 3

Бавно сгънете краката си в коленете и ги вдигнете към гърдите си, единия, след това другия крак. В същото време сложете ръцете си зад главата си и се завъртете към страната, на която сгъвате крака.

Повторете 20 пъти без спиране. Заякване и разтягане на средната част на гърба

Упражнение 1

Застанете на коленете си, подпирайки се на ръцете си, извийте гърба нагоре, след това надолу като котка.

Останете в тази позиция 15-30 секунди и повторете 2 пъти.

Упражнение 2

Отново застанете в поза на котка и след това изправете гърба си, като едновременно изпънете десния си крак и лявата ръка напред.

Върнете се в стартова позиция и след това повторете същото с левия си крак и с дясната си ръка. Повторете движенията 10 пъти, но без да бързате. За разтягане на долната част на гърба


Легнете с изправен гръб и редувайте повдигане на краката си, свити в коляното, после ги върнете в изправено положение, но не ги докосвайте до земята. Повторете 10 пъти, без да бързате.

Коментирай чрез Фейсбук
Оценете публикацията

Публикувай коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

It is main inner container footer text
Следете ни във Facebook
error: Кражбата на материали от Trg.bg е забранена!