img

Правите ли тези неща преди лягане? Тогава нищо чудно, че на сутринта се чувствате ужасно

/
/
/
177 Views
loading...

Ако се чувствате отпаднали, изнервени и без настроeние, трябва да промените нещо в начина си на живот. Навиците преди заспиване оказват по-голямо влияние върху нас, отколкото си мислим.

Ето няколко вредни навика, които трябва да промените, за да не саботирате сами дните си.

1. Решавате проблеми във връзката си

Не се разстройвайте вечер и не предприемайте сериозни и емоционални разговори вечер. Това ще ви попречи да се отпуснете и да се настроите за почивка. Проблемите се решават по-добре на сутринта.

2. Не миете лицето си преди лягане

Миенето на лицето ще ви освежи и дори и да не ползвате грим, е хубаво да подготвите кожата си за почивка. Използването на мокри кърпички не е добър вариант. То само ще навреди на кожата ви, а и няма да има желания психологически ефект.

3. Трениране

Да поддържаш тялото си здраво и да се движиш достатъчно, е важно, но не бива да се прави преди сън. Това е знак за организма, че трябва да е активен и следователно, ще заспите по-трудно и бавно.

4. Пушене

Цигарите са вредни за вас и без да пушите преди сън, но никотинът вероятно ще затрудни заспиването ви. Колкото по-хубаво се наспите, толкова по-малък е шансът да сте раздразнителни на следващия ден.

5. Няколко чаши алкохол преди лягане

Хубавото вино може и да ви прави по-сънливи, но сънят под негово влияние не е абсолютно същият. Ако сте пили повечко, ще се будите по-често нощем, а и организмът ще се пречиства от него, докато спите.

6. Проверка на смартфона

Социалните мрежи и постовете на приятели носят емоция, а когато искате да се подготвите за почивка, не ви е нужно да се вълнувате. Оставете телефона и се отпуснете. Интересува ви само да не пропуснете алармата на сутринта.

7. Похапвате снаксове

Късната вечеря никак не е полезна. Още по-малко яденето на снаксове или някакви други нездравословни храни малко преди сън. Това ще наруши качеството на съня ви.

8. Връзвате косата си

Знаем, че искате да се срешете по-лесно на сутринта. По-добре изтеглете косата си назад, отколкото да я връзвате. Или поне опитайте дали ще се почувствате по-добре с пусната коса в леглото.

9. Четете е-книга или служебни мейли в леглото

Това е вреден навик, който трябва да елиминирате. Светлината от смартфона ви е вредна за здравето, а леглото се използва за сън и интимни преживявания.
Източник: zdrave.to

Коментирай чрез Фейсбук
 

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Следете ни във Facebook
error: Кражбата на материали от Trg.bg е забранена!