img

5 признака, че автоматичната скоростна кутия е на смъртно легло

/
/
/
655 Views

Много шофьори знаят, че ремонтът на автоматичната скоростна кутия (АСК) е много сложен и разорителен процес. Особено, ако водачът открие „болестта“ на късен етап, когато с незначителни поправки нещата не могат да се оправят.

Как да разберем, че АСК е на път да предаде Богу дух и трябва незабавно да отидете в сервиз. Има смисъл спешно да се регистрирате за диагностика, ако забележите подозрителни придърпвания и подритвания при превключване на режимите на АСК. Възможно е по този начин тя да си иска само смяна на маслото или обновяване на „мозъка“ ѝ.

Но много, често не това е причината за сътресенията, а проблем с хидравличния агрегат или преобразувателя на въртящия момент, чийто ремонт излиза доста пари.

Тези шофьори, които не смятат за важно да се„вслушват” в колата си, по правило не обръщат внимание на неправилния избор на скоростта от АСК спрямо оборотите на двигателя. Най-често това се дължи на повреда в електронното управление АСК. И решението на този проблем е по-добре да не се забавя.

Друг проблем: слагате селектора на „автомата“ в режим D, отпуснете педала на спирачката, но колата остава неподвижна, сякаш АСК е в режим „неутрален“? Може би причината се крие отново в маслото AFT, което трябва да бъде сменено или допълнено. Но ние не можем да изключим възможността, че вината може да е на износени предавки или преобразувателя на въртящия момент. Веднага в сервиза!

Не трябва да се отлага посещението на сервиз, ако забележите, че селекторът на скоростната кутия започва да превключва по-трудно от режим И в един ужасен ден, просто няма изобщо да можете да превключвате и ще се набутате със скъп ремонт.

Много шофьори също така бездействат, ако индикаторът O / D off се появи на таблото, когато режимът на претоварване е активиран. Те смятат, че това е само предупреждение и продължават да дават зор на колата, нуждаеща се от ремонт. Трябва да се помни, че този индикатор може да светни не само поради дребен проблеми (например повреда на кабела на скоростомера), но и поради сериозен дефект в АСК./auto.blitz.bg

Коментирай чрез Фейсбук
Сподели новината

Публикувай коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

It is main inner container footer text
Следете ни във Facebook